افزایش نرخ باز شدن خبرنامه ها

افزایش نرخ باز شدن خبرنامه ها

افزایش نرخ باز شدن خبرنامه ها

برای بهینه سازی خبرنامه ها در ایمیل مارکتینگ ایده ای خاص وجود ندارد و بازاریابان باید با آزمایش و ارزیابی های متعدد در ایمیل مارکتینگ، بهترین روش را برای ارسال خبرنامه بیابند تا با استفاده از آن مشتریان را تشویق به خواندن مطالب خود کنند.

در ادامه به بررسی  ارسال خبرنامه و تشویق مشتریان برای خواندن آن در بازاریابی های کوچک و صرف نظر از بازاریابی صنعتی می پردازیم.

از دسامبر سال ۲۰۱۴ تا فوریه ی سال ۲۰۱۵، بر روی  ۱۳۸۳۶  ایمیل از مشتریان بازاریابی کوچک در زمینه ی پوشاک مطالعاتی در مورد ارسال ایمیل و نرخ باز شدن و خوانده شدن آن انجام شد.

افزایش نرخ باز شدن خبرنامه ها

 این مطالعات بر روی خرده فروشان پوشاک انجام شد به دلیل این که روابط میان آن ها و مشتریانشان بیشتر از سایر کسب و کارها می باشد.

 مطالعه ایی که بر روی این افراد انجام شد و بر اساس یک تحلیل رگرسیون خطی که نرخ باز شدن ایمیل را مورد بررسی قرار داده است انتظار می رود که بالاترین نرخ خوانده شدن ایمیل زمانی باشد که هفته ایی یک بار ارسال شود یعنی چهار مرتبه در ماه. زمانی که ارسال ایمیل ها به سه بار در ماه می رسد نرخ خوانده شدن ایمیل ها به ۰٫۳۲ درصد کاهش می یابد. طبق این مطالعات حدود ۶۱ درصد از مردم دوست دارند در هفته یک بار خبرنامه دریافت کنند و خبرنامه ها زمانی که تعداد ارسال آن ها از ۴ مرتبه در ماه به پنج بار افزایش می یابد نرخ خوانده شدن آن ها ۰٫۲۱ درصد کاهش می یابد و زمانی که به هفت مرتبه ارسال در ماه ا

فزایش یابد این نرخ تا ۰٫۱۵ درصد کاهش می یابد.

چگونه مشتریانتان را به خواندن خبرنامه هایتان تشویق کنید؟

  1. مشتریان علاقه مند و بی علاقه  به دریافت خبرنامه هایتان را شناسایی کنید

 برای مشتریانتان احترام قائل باشید علاوه بر کسب اجازه از آن ها برای ارسال، زمانی که تمایل به دریافت خبرنامه ندارند، آن ها را دوباره وارد لیست ایمیل های فعال خود نکنید، و برای مشتریانی که علاقه مند به دریافت خبرنامه هستند کد های تخفیف و جوایزی در نظر بگیرید.  ارائه خدمات جدید همیشه شعارتان باشد. ارائه خدمت رایگان بهترین فرمول می باشد. کسب درآمد با ایجاد روابط قوی و استفاده از اعتماد مشتری تضمین طول عمر مشتری می باشد. به این ترتیب لیست مشتریان علاقه مند  خود را تا ۳۰ درصد افزایش دهید.

 ۲٫ تصاویر ارسالی در ایمیل را شرح دهید

تجربه ثابت کرده است همراه سازی یک تصویر جذاب با یک متن مرتبط قوی بسیار در جذب خواننده و توقف بیشتر او روی محتوای شما تاثیر می گذارد. این توضیحات یا (captions) بهتر است از ۲ تا ۳ جمله بیشتر نباشند.

۳٫ کمپین های بعدی را بر اساس رفتار مشتری طراحی کنید نه نیاز خود

در حالی که ایمیل مارکتینگ ارسال ایمیل های متعدد و پشت سر هم را صرفا برای ثبت یک رکورد رد کرده است اما در سال ۲۰۱۳ آمار ارسال ایمیل در کشور آمریکا به بیش از ۸۳۸ میلیارد رسید. بهترین ایمیل، ایمیلی است که به گیرنده آن احساس خوشایندی القا کند. ایمیل هایی که با علایق شخصی یک کاربر هم خوان باشند جذابیت بسیار بیشتری دارند. بهترین روش این است که طرح کمپین بعدی و موضوع آن بر اساس سابقه هر مشتری، و مطالبی که کلیک کرده اند و تاریخچه خرید طراحی و پیاده شود.

۴٫ گام به گام تعداد ارسال را تست کنید

با توجه به گفته های Tom Sather مدیر ارشد تحقیقات در این زمینه، بهتر است برای این که بتوانیم بهترین تعداد در ارسال خبرنامه را تخمین بزنیم بهتر است در طول زمان تعداد ارسال ها را در ایمیل مارکتینگ خود تست کنید و بهترین تعداد ارسال را برای ایمیل مارکتینگ خود تخمین بزنید.

شما از طریق کلید واژه های زیربه این سایت مرتبط شدید.

پنل ایمیل,ایمیل مارکتینگ,پنل ایمیل مارکتینگ,پنل ایمیل انبوه,ایمیل مارکتینگ , ایمیل انبوه , ایمیل گروهی , ایمیل تبلیغاتی , پنل ایمیل مارکتینگ , میهن ایمیل,ارسال ایمیل انبوه,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ارسال ایمیل گروهی,تبلیغات با ایمیل,کتاب بازاریابی با ایمیل,نرم افزار یمیل مارکتینگ,شیوه های ایمیل مارکتینگ