index

یکی ازبهترین روش های تبلیغ در دنیای مجازی استفاده از پنل ایمیل مارکتینگ میباشد اما خیلی از کسب و کارها تصورشان از ایمیل مارکتینگ این است که با کمترین هزینه یک پنل ایمیل خریداری کنند، سپس به دنبال خرید یک بانک ایمیل چند ده هزارتایی باشند و تمام. روزانه، ماهانه یا سالانه بدون هیچ نوع برنامه ریزی تعدای خبرنامه تبلیغاتی، با هرنوع طرح، هر نوع محتوا و هر نوع موضوعی که به ذهنشان می رسد به هر نوع قشر کاربری ارسال کنند، کاربرانی که روحشان هم خبر ندارد ایمیل هایشان از کجا به دست فلان کسب و کار رسیده است. به همین دلیل است که بیشتر آن ها از ادامه ایمیل مارکتینگ خود خسته می شوند و نتیجه ای از آن عایدشان نمی شود هم چنین به دلیل خرید پنل ایمیل غیرمجاز اکثر خبرنامه هایشان یا اسپم می شوند و یا اصلا خوانده نمی شوند.

  بهترین راه موفقیت در کسب و کارایجاد پنل ایمیل معتبر

به جای استفاده از بانک ایمیل، پنل ایمیل مشتریان مختص کسب و کار خود را هوشمندانه زیاد کنید. شما در طول سال فرصت های زیادی برای جمع کردن ایمیل دارید. فرصت هایی که به شما ایمیل هایی می دهد که هم صاحبانشان به محصول شما نیاز دارند و هم با میل و رضایت، آدرس ایمیلشان را در اختیار شما گذاشته اند.

–  روزانه چند نفر به طور حضوری از شما خرید می کنند؟

–  چند نفر با شرکت شما تماس تلفنی می گیرند؟

–  چند نفر برای شما پست می گذارند و شما جوابشان را می دهید؟

مطمئنا در حین خواندن این مطلب روش های خیلی بیشتری به ذهنتان می رسد که کاملا قانونی و محترمانه می توانید از کاربران بخواهید برای ارسال خبرنامه، آدرس ایمیلشان را در اختیار شما بگذارند و یک پنل ایمیل مجاز و معتبر تهیه کنید.

شما تا چه حد از فرم عضو گیری یا همان web form هایی که در پنل ایمیل مارکتینگ ارائه می شود مطلع هستید؟ وب فرم، در واقع فرمی است که شما می توانید آن را در سایت خود قرار دهید، افرادی که از سایت شما بازدید می کنند، اگر تمایل به دریافت محصول و خدمات شما داشته باشند، این فرم را پرکرده و ثبت نام می کنند، سپس اطلاعاتی که آن ها در فرم پرکرده اند مثل نام، آدرس ایمیل، شماره تلفن و…. به طور خودکار در پنل ایمیل شما ذخیره می شود. حالا یک پنل ایمیل اختصاصی دارید، به همین راحتی.

اما برای این که کاربران بعد از ورود به سایت شما تشویق به ثبت نام شوند نیاز به ترفندی است که موس آن ها به سمت وب فرم شما حرکت کند، به این کار اصطلاحا call to action می گویند. برای شروع شما می توانید جایی نزدیک به فرم خود متنی را با ظاهری جذاب طوری که نگاه کاربر را جلب کند بنویسید و به کاربر بگوئید به ازای ثبت نام در وب فرم چیزی مثل کاتالوگ محصولات و خدمات خود را برای او ارسال خواهید کرد. کاتالوگ را باید با نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود ارسال کنید، در پنل ایمیل با همان ابزار وب فرمی که در اختیار دارید به راحتی و تنها در ده دقیقه می توانید پروسه ارسال را ترتیب دهید.

قرار دادن وب فرم در سایت تجاریتان یکی از روش های جمع آوری آدرس ایمیل می باشد که در مقالات بعدی راه های دیگری نیز در این راستا به شما ارائه می دهیم.
شما از طریق کلید واژه های زیر به این مطلب مرتبط شدیدتا این مطلب ارزنده را مطالعه کنید.
افراد موفق,ایده برای کسب ثروت,ایده های کسب و کار,داستان موفقیت,راه اندازی کسب و کار, مدرک معتبر, آموزش راه دور, کلاس از راه دور,ایمیل مارکتینگ,نرم افزار ایمیل مارکتینگ,ارسال ایمیل گروهی,ایمیل مارکتینگ , ایمیل انبوه , ایمیل گروهی , ایمیل تبلیغاتی , پنل ایمیل مارکتینگ , میهن ایمیل,نرم افزار جمع آوری ایمیل, دانلود نرم افزار جمع آوری ایمیل, آموزش ویدئویی جمع آوری ایمیل,آموزشهای ایمیل گروهی و ایمیل انبوه, معتبر,پنل ارسال ایمیل , ارسال ایمیل تبلیغاتی , ارسال ایمیل هدفمند , بانک ایمیل هدفمند , پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی,رور ارسال ایمیل,پنل تحت وب ارسال ایمیل تبلیغاتی,سفارش ارسال ایمیل تبلیغاتی,سرور ایمیل , ارسال ایمیل انبوه,هاست ایمیل,اکانت ارسال ایمیل,ایمیل مارکتینگ پنل,قیمت پنل ایمیل,فروش پنل ایمیل,نرم افزار ایمیل مارکتینگ