emailmarketing

 

  • ایمیل ها ی تبلیغاتی را برای کسانی ارسال کنید که دریافت آن درخواست داده اند.برای احترام به مشتریان خود، بهتر است بعد از دریافت درخواست افراد، یک پیام برای آن ها بفرستید و تاییدیه ای مبنی بر موافقت برای دریافت ایمیل بگیرید. یکی از بهترین راه حل های جلب اعتماد مشتری، احترام به عقاید مشتری در مورد دریافت نامه های تبلیغاتی یا عدم دریافت آن هاست.

عوامل موفقیت در بازاریابی به وسیله ی نرم افزار ایمیل مارکتینگ

بررسی انجام شده در سال ۲۰۰۱ نشان می دهد که ۶۳% از کاربران وب معتقدند که ارسال نامه های ناخواسته به سبب خرید از طریق وب سایت ها، برای آنان مزاحمت ایجاد می کند. در حالی که در سال ۱۹۹۸ تنها ۵۸% افراد این چنین نظری داشتند.

این مطلب باعث شده است که اکثر افراد در هنگام خرید و بازدید از وب سایت ها، از آدرس های جعلی و غیرواقعی استفاده کنند. طبق بررسی انجام شده در سال ۱۹۹۵ حدود۶۰% بازدیدکنندگان هنگام پر کردن فرم های اینترنتی، اطلاعات غلط وارد کرده اند.

  • همواره به درخواست های مشتری برای عدم دریافت خبر نامه احترام بگذارید.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم افزار ایمیل مارکتینگ این است که به مشتریانی که تمایل به دریافت خبرنامه نداشته باشند این اجازه را می دهد که با کلیک بر لینک لغو اشتراک، دیگر خبرنامه ایی از طرف شما دریافت نکنند.

  • به یاد داشته باشید هنگام ارسال ایمیل توسط نرم افزار ایمیل مارکتینگ حجم کمتر خبرنامه معمولا بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
  • برای هر تغییری توسط ارسال یک نامه، تائیدیه بگیرید.

هنگام استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ بهتر است هر تغییری که در مشخصات و وضعیت مشتری اعمال می شود از وی تاییدیه بگیرید. با این کار درصد امکان بروز اشتباه و اطلاعات غلط را کاهش می دهید. اگر از طریق یک ایمیل نا معتبر درخواستی دریافت کنید، بعد از فرستادن نامه اخذ تائیدیه ، هرگز جوابی دریافت نخواهید کرد. با این روش می توانید بیشترین بهره وری را از استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ خود داشته باشید.

  • لیست ایمیل مشتریان شما فقط و فقط مخصوص شماست!

اگر می خواهید به پیشرفت همکاران خود د ر کسب و کارشان کمک کنید و از طریق همکاری با آن ها درآمد های خود را نیز افزایش دهید، در نامه های تبلیغاتی خود به مشتریان پیشنهاد دهید که از سرویس های همکاران شما نیز استفاده کنند. اما دقت کنید که تبلیغات حتماروی نام شرکت شما تاکید داشته باشد و لسیت ایمیل های خود را هرگز در اختیار دیگران قرار ندهید

هنگام استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ به یاد داشته باشید که لیست مشتریان شما سرمایه ای است مخصوص شما!

  • از لیست مشتریان دیگران استفاده نکنید.
  • استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ سرعت پیشرفت شما را زیاد می کند ولی قدرت شبکه های اجتماعی را از یاد نبرید
  • رضایت مشتریان شما مهم ترین اصل در استفاده از نرم افزار ایمیل مارکتینگ است

شما از طریق کلید واژه های زیر به این مطلب مرتبط شدید

بازاریابی اینترنتی,بازاریابی اینترنتی ارزان قیمت,نرم افزار بازاریابی اینترنتی,بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد,بازاریابی اینترنتی در ایران,مقالات بازاریابی اینترنتی,بازاریابی اینترنتی مقالات,بازاریابی در اینترنت,بازاریابی از طریق اینترنت,ایمیل مارکتینگ پنل,پنل ایمیل,پنل ایمیل مارکتینگ,قیمت پنل ایمیل,فروش پنل ایمیل,نرم افزار یمیل مارکتینگ,ارسال ایمیل تبلیغاتی,ارسال ایمیل گروهی,شیوه های ایمیل مارکتینگ,سرویس های ایمیل مارکتینگ,قیمت ایمیل مارکتینگ به ازای یک ایمیل,لیست قیمت نرم افزار ایمیل مارکتینگ,اهمیت بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ